Carrot Latkes (Pancakes) for Passover and all Year

Ma tegin õuna-porgandi Kugel, täna hommikul ja ma pidin ekstra riivitud porgandid vasakul. Meie maja, me ei raiska nii et ma teadsin, olin tulla midagi pistmist nende porgandid. Alguses ma arvasin, tahaksin panna neid õuna-porgandi taigna aga minu geniaalsus abikaasa kõndis, irvitades ja ütles: "Porgand Latkes."

Ma armastasin ideed porgand latkes. Ma ei ole neid vanuses ja natuke magusus oli lihtsalt asi, pärast väsitavat päeva hommikul. Need latkes olid tulemas minu kujutlusvõimet ja mälu ja tegelikult, milline oli käsi. See on väike retsept ja salli, kui te teete neid, vähemalt kahekordne koostisosi.


Porgand Latkes

1 tass porgandid, hakitud (Ma kasutasin köögikombaini.)
1 / 2 tassi riivitud õun (Mul oli konts alates apple Kugel, olin tegemise.)

2 spl kartulitärklist
1 tl kaneeli
1 tl vanillsuhkrut
1 muna
1-2 supilusikatäit õli (Ma kasutasin sarapuupähkel) Kokk latkes sisse

Keskmise praadida pannil, kuumutada õlis.
In keskmise kaussi, Beat muna käsitsi.
Lisa kartulitärklise, kaneel ja vaniljesuhkur ja lisada lahtiklopitud munaga.
Segatakse hästi.
Kui õli on kuum, tilk 04/01 c lusikatäit of taigen õliga.
Cook kaks minutit ühel küljel.
Flip pannkooke üle ja küpseta veel minut või kaks, kuni tainas on muutunud pannkook ja on kuldpruun.
Kõige tähtsam, süüa seda keda sa armastad.

Kui ma kokk, ma ei söö nii praegustel mul oli nälg ja see oli tõeline maiuspala meile mõlemale nautida. Pidage meeles, et kartulitärklise muutused maitse nii et kui see ei ole paasapühad või te ei jälgides seda puhkust kasutada jahu.



Linked to Frugal Food Thursdays


Comments

Popular posts from this blog

Thai Chicken San Choy Bau

Brussels Sprouts - Power Food - Re-post

Carrot Cake _ Power Food - repost