Chocolate, Banana and Coconut Muffins --- Donna Hay


This is a dessert week for the WwDH bakers.  We made  Chocolate, Banana, and Coconut Muffins.  I skipped the coconut because my grandchildren were visiting and they don't like coconut.  Instead, chocolate chips made a major difference to them.

These were easy to make and my little granddaughter loves them.  She took one bite and gave a sigh of satisfaction.  The older grandkids enjoyed them as well.


Check out the other Donna Hay members and 

Hearth and Soul Hop     Tuesday’s Table         What'd You Do  This Weekend           see their cupcakes.

Comments

  1. I may have liked them better with chocolate too!!

    ReplyDelete
  2. Looks delicious love this one as chocolate and coconut are my weakness, thanks for sharing with hearth and soul blog hop.

    ReplyDelete
  3. I do love a good chocolate muffin. AND with coconut and bananas. Catch-up for me. Ran out of time before our trip.

    ReplyDelete
  4. تبحث محلات العصائر عن مصنع زجاجات عصير بلاستيك pet في مصر ، ولا توجد مصانع ذات خبره مثل مصنع بلاستك هوم المتخصص في صناعة العبوات البلاستيكيه من افضل المواد الخام للحفاظ علي المنتج بداخل العبوه بشكل افضل ، حيث تتميز مادة البولي ايثيلين تريثالات المستخدمه في تصنيع عبوات العصير بقوة مقاومتها للضوء والحرارة مما يحافظ علي فوائد العصير الطبيعي ومذاقه.

    ReplyDelete

  5. متوسط اسعار الشدة المعدنية في مصر لمبنى يعتمد على عدة عوامل، بما في ذلك:
    حجم المبنى: يعتبر حجم المبنى أحد العوامل الرئيسية التي تؤثر على تكلفة تركيب السقالات المعدنية. عادةً ما يكون تركيب السقالات لمبانٍ كبيرة أكثر تكلفة مقارنة بالمباني الصغيرة.

    ReplyDelete
  6. يُعتَبَرُ الدكتور أحمد السبكي واحدًا من أشهر دكاترة التجميل في مصر، حيث يتميز بخبرته ومهاراته الاستثنائية في إجراء عمليات تحويل مسار المعدة. يحظى الدكتور السبكي بسمعة طيبة كواحد من أبرز الأطباء في مجال التجميل في مصر، حيث يتخصص بشكل خاص في إجراءات تحويل مسار المعدة. يقدم الدكتور السبكي فرصة للأفراد الذين يعانون من مشكلة البدانة المفرطة لإجراء هذا النوع من الجراحات وتحقيق التحول الذي يتطلعون إليه.

    ReplyDelete

Post a Comment

Your comments are a part of making my day bright and shiny. I value your advice, criticism and viewpoints.

Popular posts from this blog

Thai Chicken San Choy Bau

Brussels Sprouts - Power Food - Re-post

Carrot Cake _ Power Food - repost